2014/02/13

Keep lovers not friends

Już daaaawno powinnam to opublikować, ale nie mogłam się w "starym roku" przysłowiowo "ogarnąć" i dopiero dziś publikuję posta/looka z kolejną cudowną rzeczą od TOA. Jest to krótki sweterek z hasłem "keep lovers not friends". Pojawiło się moje zdjęcie w nim już na instagramie jak i w grudniowym Glamour ^^, a dziś tu i na lookbook'u. Finally! Można go ubrać do wszystkiego latem do szortów, spódniczek, zimą na koszulkę, żeby nerek nie wywiało! Ja w swoim secie połączyłam go z bordową (mat. skaj) z forever21 (kupiłam w Japan) + rajstopy żeby było ciepłooo, buty (cut out) Topshop (kocham je *.*), dodatki i voilà :) 
xx


_____






+LOOKBOOK
(wearing: TOA sweater, Forever21 skirt, tights, TOPSHOP boots, H&M hat)

2 comments:

  1. Czy to jest zamarznięte jezioro? Pięknie wyglądasz i gratuluję publikacji : )

    ReplyDelete
  2. Tak :) dziękuję bardzo ;*

    ReplyDelete