2014/07/19

Stunning lure ~ Tokyo

Konichiwa! Jestem w Tokio już drugi tydzień. Lot był bardzo męczący i długi. Miałam przesiadkę w Zurychu i stamtąd leciałam prosto do Tokyo-Narita Airport. Pierwszego dnia kontraktu miałam pracę z modelką, też Polką! Była super atmosfera na sesji i już teraz możecie zobaczyć efekty tej współpracy.


Więcej zdjęć na stronie - STUNNING LURE . 

Ogólny plan działania tutaj to całodniowe castingi lub prace, a ten długi weekend (plus poniedziałek - narodowe święto w Japonii) mam wolny! Czas na shopping i zwiedzanie. Mam nadzieję, że pogoda dopisze i nie będzie deszczu i burz. Trzymajcie się ciepło! więcej zdjęć na instagram'ie i moim fanpage'u. Zapraszam:


Instagram
                                      

2 comments:

  1. Wiem, że pewnie nie masz zbyt wiele czasu, ale dodawaj posty jak najczęściej! Udanego czasu w Tokio : )

    ReplyDelete
  2. Śliczne stylizacje :) a to czasem nie Melisa z project runway?? :O

    ReplyDelete