2014/09/27

sneakers love

Hello Saturday! Dla mnie dzień jak każdy inny, ale przyznam się szczerze, że brakuje mi liceum (ludzi! nie nauki tak dla pewności). Mam dużo czasu, więc może zacznę robić coś pożytecznego, dla siebie.
Bardzo spodobał mi się trend noszenia sportowych butów do eleganckich sukienek, czy garniturowych spodni (total look również). Długo już miałam to zestawienie w głowie, ale nie było dogodnej okazji aby je sfotografować. I oto jest: sukienka ze Stradivarius'a w towarzystwie adidasów z Topshop'u + tatuaż (fake). Miałam tu na blogu posta o tatuażach KLIK i bardzo chciałabym mieć któryś z nich, ale teraz postawie na te kilkudniowe. 

Inspirations:

 me:

sneakers'y - które wybrać?
 via weheartit & google

 +LOOKBOOK

(wearing: Stradivarius dress, Topshop sneakers, H&M jacket, fake casio watch, H&M earcuff)

Follow on Bloglovin
Instagram

8 comments:

  1. Jeśli szukasz fajnych sneakersów sprawdź Nike roche run. Ja uważam, że są świetne :)

    ReplyDelete
  2. Jeśli szukasz fajnych sneakersów polecam zobaczyć nike roche run. Moim zdaniem są świetne :)

    ReplyDelete
  3. Idziesz na studia? Jak tak, to jakie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. W tym roku nie idę na studia. Robię "year gap" dla modelingu. :)

      Delete
  4. Ten trend nie dość że się świetnie prezentuje to jeszcze przede wszystkim w takim połączeniu można śmigać po mieście cały dzień ! :))

    ReplyDelete
  5. Air Białe byłyby idealne moim zdaniem :-)
    pasowałoby do wszystkiego a czyszczenie nie jest naprawdę trudne ;-)

    ReplyDelete