2014/10/16

NEW in!

Tak jak obiecałam, dziś post z nowościami. Jestem bardzo zadowolona z najnowszego zakupu - butów Air Force 1. Wybrałam czarne, bo na jesień nie będą się tak brudziły jak białe i po prostu (z resztą jak widać) kocham czerń. Miałam też dylemat między nike roshe i nike thea, ale postawiłam na klasyki. 
 A co do moich must have'ów to koniecznie muszę się zaopatrzyć w botki na wysokim obcasie i płaszcz oversize'owy! Teraz mnóstwo tych "wymarzonych" butów jest w sieciówkach, ale mam zawsze problem z rozmiarem, bo 37 jest za ciasny, a 38 za luźny. Co do jesiennych płaszczyków mam już swoje typy - m.in. płaszcz z River Island (z resztą wszystkie są piękne) ^^ Jutro Wawa, więc może coś w moje ręce wpadnie. Oby piękna pogoda została z nami jak najdłużej, bo gdy budzę się rano i widzę mgłę za oknem, odechciewa mi się czegokolwiek.. Nie pozostaje mi nic, jak życzyć Wam udanej reszty dnia i dobrego końca tygodnia.
Enjoy :)

Parfois hat and scarf, Forever21 "cat" earrings, H&M rings, Claire's earrings


***soon***
H&M fake leather trousers, NewLook sweater



Follow on Bloglovin
Instagram

No comments:

Post a Comment