2014/10/01

Star Bride is Born

 Chciałam się z Wami podzielić nowościami z Tokyo. Oto sesja, która ukazała się w ELLE mariage no. 19. Kolejny ślub za mną, tylko tym razem z przystojnym mężem (jakżeby inaczej) Laurie Hardingiem. Cudowne suknie, cudowni ludzie i oczywiście atmosfera na planie. 
Zdjęcia zostały zrobione w miejscu inspirowanym legendarnym, nowojorskim klubem nocnym o tej samej nazwie - "Cotton Club". To miejsce odgrywało bardzo istotną rolę w latach 20 i 30 XX wieku w historii jazzu. Odbywały się tam występy muzyków jazzowych oraz spotykał się cały amerykański świat gangsterski. Jest to ukazane w filmie, pt. "The Cotton Club". Reżyserem jest Francis Ford Coppola. Filmu jeszcze nie wdziałam, ale w najbliższym czasie mam zamiar to zrobić. Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam do gustu i poczujecie magię i klimat lat 20 i 30 :)
xx


Coś w stylu! Piosenka "Lata 20-te lata 30-te" wykonana na Nocy w muzeum w Słupcy
voc. Maria Czerniak (ja) & Daria Wardęcka

Follow on Bloglovin
Instagram

1 comment: